Jak ułatwić sobie życie? #3 Organizacja plecaków szkolnych.

Witajcie w kolejnym wpisie z serii ułatwiającej życie! Tutaj znajdziecie proste patenty na niezwykłe rozwiązania, a więc zaczynajmy. 🙂

Zawsze borykałam się z problemem: Gdzie trzymać plecaki, torebki i inne?. Upychałam je gdzie popadnie, a potem nie mogłam znaleźć i robił się nieziemski bałagan.

Pewnego dnia w Ikea dorwałam dwa wieszaczki, które przykręciliśmy do biurka i tak to wygląda dzisiaj:

image
Jak ułatwić sobie życie? #3 Organizacja plecaków szkolnych. #1

Ułatwiło to po prostu wszystko! A dzięki temu, że plecaki nie dotykają podłogi, swobodnie sprzątam, odkurzam. Pod ręką mam te najczęściej noszone-szkolne, a w szafce pozostałe.

Porządek zachowany!

image

image

Niektórzy stwierdzą pewnie, że pomysł niewarty publikowania, jednak ja zawsze powtarzam, że to co proste, banalne najczęściej umyka nam sprzed oczu.

Jeśli pomysł przypadł Wam do gustu, to nie pozostaje nic innego, jak go wykorzystać!

Pamiętajcie, by udostępnić, polecić znajomym i korzystać z moich pomysłów. Wszystko to bardzo motywuje do dalszej pracy nad blogiem! Dziękuję. 🙂

+follow i jesteś zawsze na bieżąco!

+remember about comment!

Akino ®

Skomentuj

